Zdvojené kredity: Porovnání verzí
m zdvojene kredity, stav rijen 2007 |
|||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
Zdvojené kredity jsou nástrojem, který má zohlednit náročnost výuky vybraných předmětů. Součet zdvojených kreditů je 30 za celý obor (tj. bakaláři a magistři dohromady). | Zdvojené kredity jsou nástrojem, který má zohlednit náročnost výuky vybraných předmětů. Součet zdvojených kreditů je 30 za celý obor (tj. bakaláři a magistři dohromady). Poznámka; [[152APOT]] Aplikovaná optika (společně s K102), 50% K152 + 50% K102, cvičení: 80% K152 + 20% K102 | ||
::{|class="border" | |||
! semestr || předmět || P+C,K || G || H | |||
|- | |||
| 2 || 102FY1 || 2+1,4 || 1 || 1 | |||
|- | |||
| 3 || 102FY2 || 2+1,3 || 1 || | |||
|- | |||
| 4 || 102FY3 || 2+1,4 || 1 || | |||
|- | |||
| 1 || 151GD1 || 3+3,6 || 3 || | |||
|- | |||
| 2 || 151GD2 || 2+3,6 || 3 || | |||
|- | |||
| 3 || 151GD3 || 3+3,6 || 2 || | |||
|- | |||
| 1 || 151TGE1 || 3+3,6 || || 4 | |||
|- | |||
| 2 || 151TGE2 || 2+3,6 || || 3 | |||
|- | |||
| 1 || 152APOT || 2+1,4 || 1 || 2 | |||
|- | |||
| 4,3 || 152EMEG || 3+2,6 || 2 || 4 | |||
|- | |||
| 2m || 152KGD || 2+2,4 || 2 || | |||
|- | |||
| 1 || 153OSL || 2+2,5 || || 2 | |||
|- | |- | ||
| 2 || 153DASY || 2+2,5 || || 2 | |||
|- | |- | ||
| | | 3 || 153PGC || 3+2,6 || || 2 | ||
|- | |- | ||
| | | 5 || 153FTG1 || 2+2,5 || 2 || | ||
|- | |- | ||
| | | 6 || 153FTG2 || 2+2,5 || 2 || | ||
|- | |- | ||
| | | 5 || Fotogrammetrie a DPZ 1 || 2+2,5 || || 2 | ||
|- | |- | ||
| | | 6 || Fotogrammetrie a DPZ 2 || 2+2,5 || || 2 | ||
|- | |- | ||
| | | 8 || 153KAPR || 2+2,4 || 2 || | ||
|- | |- | ||
| | | 7 || 154ING || 2+2,6 || 2 || | ||
|- | |- | ||
| 7 || inž. geodézie || 2+2, 5 || || 6 | |||
|7 || | |||
|- | |- | ||
| | | 1m || 154ING2 || 2+2,5 || 2 || | ||
|- | |- | ||
| 2m || 154ING3 || 2+2,5 || 2 || | |||
|- | |- | ||
| | | 2m || 154GP10 || 2+2,4 || 2 || | ||
|- | |- | ||
|} | |} | ||
{| | ::{|class="border" | ||
| | ! colspan=3|celkem | ||
|- | |||
! katedra || G || H | |||
|- | |||
| K102|| 3 || 1 | |||
|- | |||
| K151|| 8 || 7 | |||
|- | |||
| K152|| 5 || 6 | |||
|- | |||
| K153|| 6 || 10 | |||
|- | |- | ||
| | | K154|| 8 || 6 | ||
|- | |- | ||
|} | |} | ||
------------ | |||
{| border="1" | {| border="1" | ||
Řádek 75: | Řádek 105: | ||
|- | |- | ||
|10 ||K150DS10 ||Diplomový seminář ||align="center"| 0+14 ||align="center"| 9 | |10 ||K150DS10 ||Diplomový seminář ||align="center"| 0+14 ||align="center"| 9 | ||
|- | |- | ||
|} | |} |
Verze z 7. 10. 2007, 11:26
Zdvojené kredity jsou nástrojem, který má zohlednit náročnost výuky vybraných předmětů. Součet zdvojených kreditů je 30 za celý obor (tj. bakaláři a magistři dohromady). Poznámka; 152APOT Aplikovaná optika (společně s K102), 50% K152 + 50% K102, cvičení: 80% K152 + 20% K102
semestr předmět P+C,K G H 2 102FY1 2+1,4 1 1 3 102FY2 2+1,3 1 4 102FY3 2+1,4 1 1 151GD1 3+3,6 3 2 151GD2 2+3,6 3 3 151GD3 3+3,6 2 1 151TGE1 3+3,6 4 2 151TGE2 2+3,6 3 1 152APOT 2+1,4 1 2 4,3 152EMEG 3+2,6 2 4 2m 152KGD 2+2,4 2 1 153OSL 2+2,5 2 2 153DASY 2+2,5 2 3 153PGC 3+2,6 2 5 153FTG1 2+2,5 2 6 153FTG2 2+2,5 2 5 Fotogrammetrie a DPZ 1 2+2,5 2 6 Fotogrammetrie a DPZ 2 2+2,5 2 8 153KAPR 2+2,4 2 7 154ING 2+2,6 2 7 inž. geodézie 2+2, 5 6 1m 154ING2 2+2,5 2 2m 154ING3 2+2,5 2 2m 154GP10 2+2,4 2
celkem katedra G H K102 3 1 K151 8 7 K152 5 6 K153 6 10 K154 8 6
dobíhající magisterský program Geodézie a kartografie | ||||
---|---|---|---|---|
semestr | předmět | rozsah | upraveno | |
1 | K151GDE1 | Geodézie 1 | 3+3 | 2.5 |
1 | K152APOT | Aplikovaná optika | 2+1 | 2 |
2 | K102FY1 | Fyzika 1 | 2+1 | 0.5 |
2 | K151GDE2 | Geodézie 2 | 2+3 | 2.5 |
3 | K102FY2 | Fyzika 2 | 2+1 | 1 |
3 | K151GDE3 | Geodézie 3 | 3+3 | 2.5 |
3 | K153INF2 | Informatika 2 | 1+2 | 2 |
4 | K152EMEG | Elektronické metotody v geodézii | 3+2 | 2 |
7 | K154IG10 | Inženýrská geodézie | 3+2 | 2 |
8 | nejsou zdvojené kredity | |||
9 | K153KR10 | Kartografický a polygrafická reprodukce 10 | 2+2 | 2 |
9 | K154GP10 | Geodézie v podzemních prostorách 10 | 2+2 | 2 |
10 | K150DS10 | Diplomový seminář | 0+14 | 9 |