155YZPZ Zpracování dat DPZ: Porovnání verzí

Z GeoWikiCZ
Boucek (diskuse | příspěvky)
základní info o předmětu
Boucek (diskuse | příspěvky)
Bez shrnutí editace
 
Řádek 20: Řádek 20:
Předmět je koncipován jako semestrální projekt, který se postupně zpracovává na jednotlivých cvičeních. Projekt je rozdělen do několika na sebe navazujících etap. Studenti mají možnost si zvolit, zdali chtějí jednotlivé etapy zpracovávat na cvičeních (postupný výklad) nebo samostatně (výklad celé etapy v rámci jednoho cvičení). Ke zpracování je využíváno softwaru QGIS a programovacího jazyka Python. Python část nicméně není pojata jako výuka programování, pouze se využívá existujících nástrojů pro práci s daty DPZ.
Předmět je koncipován jako semestrální projekt, který se postupně zpracovává na jednotlivých cvičeních. Projekt je rozdělen do několika na sebe navazujících etap. Studenti mají možnost si zvolit, zdali chtějí jednotlivé etapy zpracovávat na cvičeních (postupný výklad) nebo samostatně (výklad celé etapy v rámci jednoho cvičení). Ke zpracování je využíváno softwaru QGIS a programovacího jazyka Python. Python část nicméně není pojata jako výuka programování, pouze se využívá existujících nástrojů pro práci s daty DPZ.


# [https://docs.google.com/document/d/1Jbb_P8VnQTFLx9RUZHDhZgNmwru2CphU7sQgrwqiHXc/edit?tab=t.0#heading=h.b27jb6va4cwk Harmonogram a náplň jednotlivých etap]
* [https://docs.google.com/document/d/1Jbb_P8VnQTFLx9RUZHDhZgNmwru2CphU7sQgrwqiHXc/edit?tab=t.0#heading=h.b27jb6va4cwk Harmonogram a náplň jednotlivých etap]
# [https://docs.google.com/document/d/1ZZ4cq757fDJ1iWoO7TNp0He2ApwrwimbI5emY8_skhw/edit?tab=t.0#heading=h.z5ggtpfvn00v Etapa 1 - Sběr dat]
* [https://docs.google.com/document/d/1ZZ4cq757fDJ1iWoO7TNp0He2ApwrwimbI5emY8_skhw/edit?tab=t.0#heading=h.z5ggtpfvn00v Etapa 1 - Sběr dat]
# [https://docs.google.com/document/d/1jINokGckP-K4taQKw463VGACfPpNV--MZdnaVqlwCpg/edit?tab=t.0#heading=h.z5ggtpfvn00v Etapa 2 - Příprava dat]
* [https://docs.google.com/document/d/1jINokGckP-K4taQKw463VGACfPpNV--MZdnaVqlwCpg/edit?tab=t.0#heading=h.z5ggtpfvn00v Etapa 2 - Příprava dat]
# [https://docs.google.com/document/d/1-8728Ko5BTzv015jYvAzLMN-up6_jBaNo_4vXGpUNv0/edit?tab=t.0#heading=h.iorzssumwtiy Etapa 3 - Úvod do strojového učení, tvorba klasifikačního modelu]
* [https://docs.google.com/document/d/1-8728Ko5BTzv015jYvAzLMN-up6_jBaNo_4vXGpUNv0/edit?tab=t.0#heading=h.iorzssumwtiy Etapa 3 - Úvod do strojového učení, tvorba klasifikačního modelu]
# [https://docs.google.com/document/d/1KNj1B2smQ7Fiz_AkjcUp_5pqBRU25i2gxyQvbiaEllY/edit?tab=t.0#heading=h.iorzssumwtiy Etapa 4 - Možnosti zlepšování výsledků, tvorba LC výstupů]
* [https://docs.google.com/document/d/1KNj1B2smQ7Fiz_AkjcUp_5pqBRU25i2gxyQvbiaEllY/edit?tab=t.0#heading=h.iorzssumwtiy Etapa 4 - Možnosti zlepšování výsledků, tvorba LC výstupů]
# [https://docs.google.com/document/d/1xEeX4Hfsl2tQiVMIf6xf8H0y0STSBsmTtbRmd8nIpis/edit?tab=t.0#heading=h.iorzssumwtiy Etapa 5 - Postprocessing, Detekce změn]
* [https://docs.google.com/document/d/1xEeX4Hfsl2tQiVMIf6xf8H0y0STSBsmTtbRmd8nIpis/edit?tab=t.0#heading=h.iorzssumwtiy Etapa 5 - Postprocessing, Detekce změn]


== Podmínka udělení zápočtu ==
== Podmínka udělení zápočtu ==
Odprezentování postupu a dosažených výsledků v rámci vlastního zpracování dat. Odevzdání požadovaných výstupů.
Odprezentování postupu a dosažených výsledků v rámci vlastního zpracování dat. Odevzdání požadovaných výstupů.

Aktuální verze z 29. 10. 2024, 17:25

Základní údaje o předmětu

  • Aktuální a kompletní informace jsou na této stránce
  • Kód předmětu: 155YZPZ
  • Garant předmětu:

prof. Ing. Lena Halounová, CSc.

  • Přednášející:

prof. Ing. Lena Halounová, CSc.

  • Rozsah: 2+2
  • Počet kreditů: 5
  • Ukončení: z, zk

Akademický rok 2024-2025

Přednášky probíhají každý ??? od ??? do ??? v přednáškové místnosti ???

Cvičení probíhají každé ??? od ??? do ??? v učebně ???

Cvičení

Vyučující: Ing. Tomáš Bouček (tomas.boucek -et- fsv.cvut.cz)

Předmět je koncipován jako semestrální projekt, který se postupně zpracovává na jednotlivých cvičeních. Projekt je rozdělen do několika na sebe navazujících etap. Studenti mají možnost si zvolit, zdali chtějí jednotlivé etapy zpracovávat na cvičeních (postupný výklad) nebo samostatně (výklad celé etapy v rámci jednoho cvičení). Ke zpracování je využíváno softwaru QGIS a programovacího jazyka Python. Python část nicméně není pojata jako výuka programování, pouze se využívá existujících nástrojů pro práci s daty DPZ.

Podmínka udělení zápočtu

Odprezentování postupu a dosažených výsledků v rámci vlastního zpracování dat. Odevzdání požadovaných výstupů.