Katedra mapování a kartografie - publikační činnost: Porovnání verzí
m →2005 |
|||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
= 2005 = | = 2005 = | ||
; Aleš Čepek and Jan Pytel: Software Freedom as an Academic Motivator. In Petr Holota and Václav Slaboch, editors, 50 years of the Research Institute of Geodesy, Topography and Cartography, volume 50, pages 71-77. Research Institute of Geodesy, Topography and Cartography (VÚGTK), Zdiby, CZ, 2005. pp. 340, ISBN 80-85881-23-3. | |||
; anotace: Článek je věnován problematice ''svobodného softwaru'' ve výuce na studijním oboru Geodézie a kartografie, a jeho motivačnímu vlivu na talentované studenty. Jako jeden z konkrétních příkladů je uváděn projekt GNU Gama. | |||
; Aleš Čepek and Jan Pytel: A Progress Report on Numerical Solutions of Least Squares Adjustment in GNU Project Gama. Acta Polytechnica, Czech Technical University in Prague, 45(1):12-18, 2005. | |||
** Numerické metody řešení vyrovnání měření zprostředkujících v projektu GNU Gama | ** Numerické metody řešení vyrovnání měření zprostředkujících v projektu GNU Gama | ||
; Leoš Mervart and Aleš Čepek: Geoinformatics Study at the Czech Technical University in Prague. In From Pharaohs to Geoinformatics (FIG Working Week 2005 and GSDI-8). Fédération Internationale des Géometres (International Federation of Surveyors), April 16-21, Cairo, Egypt 2005. | |||
** Prezentace nově akreditovaného studijního oboru Geoinformatika studijního program Geodézie a kartografie fakulty stavební ČVUT v Praze. | ** Prezentace nově akreditovaného studijního oboru Geoinformatika studijního program Geodézie a kartografie fakulty stavební ČVUT v Praze. | ||
; anotace: | |||
= Formát publikačních záznamů = | = Formát publikačních záznamů = | ||
Záznamy jsou zapisovány jako jednoduché výčty, které jsou na ''Wiki'' uvozovány znakem hvězdička (*). Tato stránka především slouží jako podklad pro pořizování záznamů do databáze RIV, kde jsou požadovány i anotace. Anotace uvádíme jako výčty druhé úrovně (**). Pokud je anotaci třeba rozdělit na více odstavců, pak použijeme několik výčtů druhé úrovně. | Záznamy jsou zapisovány jako jednoduché výčty, které jsou na ''Wiki'' uvozovány znakem hvězdička (*). Tato stránka především slouží jako podklad pro pořizování záznamů do databáze RIV, kde jsou požadovány i anotace. Anotace uvádíme jako výčty druhé úrovně (**). Pokud je anotaci třeba rozdělit na více odstavců, pak použijeme několik výčtů druhé úrovně. |
Verze z 7. 1. 2006, 12:56
2005
- Aleš Čepek and Jan Pytel
- Software Freedom as an Academic Motivator. In Petr Holota and Václav Slaboch, editors, 50 years of the Research Institute of Geodesy, Topography and Cartography, volume 50, pages 71-77. Research Institute of Geodesy, Topography and Cartography (VÚGTK), Zdiby, CZ, 2005. pp. 340, ISBN 80-85881-23-3.
- anotace
- Článek je věnován problematice svobodného softwaru ve výuce na studijním oboru Geodézie a kartografie, a jeho motivačnímu vlivu na talentované studenty. Jako jeden z konkrétních příkladů je uváděn projekt GNU Gama.
- Aleš Čepek and Jan Pytel
- A Progress Report on Numerical Solutions of Least Squares Adjustment in GNU Project Gama. Acta Polytechnica, Czech Technical University in Prague, 45(1):12-18, 2005.
- Numerické metody řešení vyrovnání měření zprostředkujících v projektu GNU Gama
- Leoš Mervart and Aleš Čepek
- Geoinformatics Study at the Czech Technical University in Prague. In From Pharaohs to Geoinformatics (FIG Working Week 2005 and GSDI-8). Fédération Internationale des Géometres (International Federation of Surveyors), April 16-21, Cairo, Egypt 2005.
- Prezentace nově akreditovaného studijního oboru Geoinformatika studijního program Geodézie a kartografie fakulty stavební ČVUT v Praze.
- anotace
Formát publikačních záznamů
Záznamy jsou zapisovány jako jednoduché výčty, které jsou na Wiki uvozovány znakem hvězdička (*). Tato stránka především slouží jako podklad pro pořizování záznamů do databáze RIV, kde jsou požadovány i anotace. Anotace uvádíme jako výčty druhé úrovně (**). Pokud je anotaci třeba rozdělit na více odstavců, pak použijeme několik výčtů druhé úrovně.