Pedagogická rada - 2007-09-26: Porovnání verzí
navrhy zdvojenych kreditu za 102, 152 a 154 |
mBez shrnutí editace |
||
(Není zobrazeno 21 mezilehlých verzí od stejného uživatele.) | |||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
{{Pedagogická rada}} | |||
;Přítomni: doc. Krpata, doc. Huml, doc. Pospíšil, prof. Kostlecký, prof. Mervart, prof. Čepek, doc. Kočandrlová, prof. Mikš, doc. Halounová | ;Přítomni: doc. Krpata, doc. Huml, doc. Pospíšil, prof. Kostlecký, prof. Mervart, prof. Čepek, doc. Kočandrlová, prof. Mikš, doc. Halounová | ||
Řádek 5: | Řádek 6: | ||
* do 5. semestru G bude zařazen předmět Geologie a geomorfologie (2+1); dr. Schroefel předloží k diskusi osnovu předmětu. | * do 5. semestru G bude zařazen předmět Geologie a geomorfologie (2+1); dr. Schroefel předloží k diskusi osnovu předmětu. | ||
* pedagogická rada rozhodla hlasováním (10 pro, 1 proti), že studijní program Geodézie a kartografie bude usilovat o změnu zeměměřického zákona tak, aby bakaláři našeho studijního programu | * pedagogická rada rozhodla hlasováním (10 pro, 1 proti), že studijní program Geodézie a kartografie bude usilovat o změnu zeměměřického zákona tak, aby bakaláři našeho studijního programu nebyli diskriminováni a nebyla jim upírána možnost ucházet se o úřední oprávnění pro kontrolu měřických prací v katastru nemovitostí. | ||
* byly dohodnuty kvóty pro vypisování počtu bakalářských prací na oboru G | * byly dohodnuty kvóty pro vypisování počtu bakalářských prací na oboru G | ||
Řádek 27: | Řádek 28: | ||
=== Návrhy na dotace předmětů vyjádřené zdvojenými kredity === | === Návrhy na dotace předmětů vyjádřené zdvojenými kredity === | ||
::{|class="border" | |||
{|class="border" | ! předmět || PCK || G || H | ||
! předmět || PCK || G || H | |- | ||
| 102FY1 || 2+1,4 || 1 || 1 | |||
|- | |||
| 102FY2 || 2+1,3 || 1 || 1 | |||
|- | |||
| 102FY3 || 2+1,4 || 1 || | |||
|- | |||
| 102YLMF || 2+1,3 || || | |||
|- | |||
| 151GD1 || 3+3,6 || 3 || | |||
|- | |||
| 151GD2 || 2+3,6 || 3 || | |||
|- | |||
| 151GD3 || 3+3,6 || 3 || | |||
|- | |||
| 151TGE1 || 3+3,6 || || 3 | |||
|- | |||
| 151TGE2 || 2+3,6 || || 3 | |||
|- | |||
| 152APOT || 2+1,4 || 1 || 1 | |||
|- | |||
| 152EMEG || 3+2,6 || 2 || 2 | |||
|- | |||
| 152KGD || 2+2,4 || 2 || | |||
|- | |||
| 153FTG1 || 2+2,5 || 2 || | |||
|- | |||
| 153FTG2 || 2+2,5 || 2 || | |||
|- | |||
| 153KAPR || 2+2,4 || 2 || | |||
|- | |||
| 154ING || 2+2,6 || 2 || | |||
|- | |- | ||
| | | inž. geod. 7. sem.|| 2+2, 5 || || 2 | ||
|- | |- | ||
| | | 154ING2 || 2+2,5 || 2 || | ||
|- | |- | ||
| | | 154ING3 || 2+2,5 || 2 || | ||
|- | |- | ||
| | | 154GP10 || 2+2,4 || 2 || | ||
|- | |- | ||
| | |} | ||
::{|class="border" | |||
! katedra || G || H || celkem | |||
|- | |- | ||
| | | K102|| 3 || 2 || 5 | ||
|- | |- | ||
| | | K151|| 9 || 6 || 15 | ||
|- | |- | ||
| | | K152|| 5 || 3 || 8 | ||
|- | |- | ||
| | | K154|| 6 || 0 || 6 | ||
|- | |- | ||
| | | K154|| 8 || 2 || 10 | ||
|- | |- | ||
|} | |} | ||
Řádek 55: | Řádek 90: | ||
Poznámky: | Poznámky: | ||
* pokud se některý předmět učí na obou oborech, měla by být dotace stejná? otázka do diskuse, důvody jsou pro i proti | |||
* v tabulce jsou uvedeny dotace, které znamenají zdvojnásobení pedagogů na cvičeních | * v tabulce jsou uvedeny dotace, které znamenají zdvojnásobení pedagogů na cvičeních | ||
* dotace předmetů K102 se podle uvedeného návrhu zdvojnásobila (doposud byla 1.5) | * dotace předmetů K102 se podle uvedeného návrhu zdvojnásobila (doposud byla 1.5) | ||
* předmět 102YLF je uveden pouze pro úplnost (volitelné a modulové předměty se nemohou ucházet o dotaci) | |||
* u předmětu ''technicka geodézie'' jsou navrženy 3 zdvojené kredity (navrh katedry byl 2), tak aby to bylo v souladu s počtem hodin cvičení | |||
* do tabulky doplněna inžnýrská geodézie 1 v 7. semestru bakalářů geoinformatiky, která se zatím nevyučuje (až za dva roky). Otázka: bude identická s předmětem 154ING? | |||
* ''volné'' dotace na geoinformatice lze přidělit pracem, ale např. i projektům (které na G nemáme). Je otázka, co je vhodnější (projektu budou takto dotovat architekti). Krom toho si myslím by mělo smysl na geoinformatice dotovat i úvodní informaticke předměty (výhledově by se měly přejmenovat na informatika 1-3, v původním rozdělění Františka Krpaty inforamtika zdvojené kredity měla, s tím, že je třeba se věnovat individuálně studentům) |
Aktuální verze z 26. 4. 2008, 13:15
- Přítomni
- doc. Krpata, doc. Huml, doc. Pospíšil, prof. Kostlecký, prof. Mervart, prof. Čepek, doc. Kočandrlová, prof. Mikš, doc. Halounová
- Omluveni
- doc. Blažek (zastupoval dr. Skořepa), doc. Procházka (zastupoval dr. Štroner)
- do 5. semestru G bude zařazen předmět Geologie a geomorfologie (2+1); dr. Schroefel předloží k diskusi osnovu předmětu.
- pedagogická rada rozhodla hlasováním (10 pro, 1 proti), že studijní program Geodézie a kartografie bude usilovat o změnu zeměměřického zákona tak, aby bakaláři našeho studijního programu nebyli diskriminováni a nebyla jim upírána možnost ucházet se o úřední oprávnění pro kontrolu měřických prací v katastru nemovitostí.
- byly dohodnuty kvóty pro vypisování počtu bakalářských prací na oboru G
K151 25% + 10% přesah K152 15% + 10% přesah K153 35% + 10% přesah K154 25% + 10% přesah
- kde přesah 10% se počítá z katedrové kvóty.
- vedoucí kateder předloží své požadavky na tzv. zdvojené kredity
- schválen nový volitelný magisterský předmět Microstation ve 3D (0+2. vyučující dr. Štroner)
Návrhy na dotace předmětů vyjádřené zdvojenými kredity
předmět PCK G H 102FY1 2+1,4 1 1 102FY2 2+1,3 1 1 102FY3 2+1,4 1 102YLMF 2+1,3 151GD1 3+3,6 3 151GD2 2+3,6 3 151GD3 3+3,6 3 151TGE1 3+3,6 3 151TGE2 2+3,6 3 152APOT 2+1,4 1 1 152EMEG 3+2,6 2 2 152KGD 2+2,4 2 153FTG1 2+2,5 2 153FTG2 2+2,5 2 153KAPR 2+2,4 2 154ING 2+2,6 2 inž. geod. 7. sem. 2+2, 5 2 154ING2 2+2,5 2 154ING3 2+2,5 2 154GP10 2+2,4 2
katedra G H celkem K102 3 2 5 K151 9 6 15 K152 5 3 8 K154 6 0 6 K154 8 2 10
Poznámky:
- pokud se některý předmět učí na obou oborech, měla by být dotace stejná? otázka do diskuse, důvody jsou pro i proti
- v tabulce jsou uvedeny dotace, které znamenají zdvojnásobení pedagogů na cvičeních
- dotace předmetů K102 se podle uvedeného návrhu zdvojnásobila (doposud byla 1.5)
- předmět 102YLF je uveden pouze pro úplnost (volitelné a modulové předměty se nemohou ucházet o dotaci)
- u předmětu technicka geodézie jsou navrženy 3 zdvojené kredity (navrh katedry byl 2), tak aby to bylo v souladu s počtem hodin cvičení
- do tabulky doplněna inžnýrská geodézie 1 v 7. semestru bakalářů geoinformatiky, která se zatím nevyučuje (až za dva roky). Otázka: bude identická s předmětem 154ING?
- volné dotace na geoinformatice lze přidělit pracem, ale např. i projektům (které na G nemáme). Je otázka, co je vhodnější (projektu budou takto dotovat architekti). Krom toho si myslím by mělo smysl na geoinformatice dotovat i úvodní informaticke předměty (výhledově by se měly přejmenovat na informatika 1-3, v původním rozdělění Františka Krpaty inforamtika zdvojené kredity měla, s tím, že je třeba se věnovat individuálně studentům)