155YZPZ Zpracování dat DPZ: Porovnání verzí
m Muzik přesunul stránku 155YZPZ na 155YZPZ Zpracování dat DPZ |
Bez shrnutí editace |
||
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od stejného uživatele.) | |||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
== Základní údaje o předmětu== | == Základní údaje o předmětu== | ||
* '''Aktuální a kompletní informace jsou | * '''Aktuální a kompletní informace jsou na této stránce''' | ||
* Kód předmětu: 155YZPZ | * Kód předmětu: 155YZPZ | ||
* Garant předmětu: {{Lidé|prof. Ing. Lena Halounová, CSc.}} | * Garant předmětu: {{Lidé|prof. Ing. Lena Halounová, CSc.}} | ||
Řádek 7: | Řádek 7: | ||
* Počet kreditů: 5 | * Počet kreditů: 5 | ||
* Ukončení: z, zk | * Ukončení: z, zk | ||
== Akademický rok 2024-2025 == | |||
Přednášky probíhají každý ??? od ??? do ??? v přednáškové místnosti ??? | |||
Cvičení probíhají každé ??? od ??? do ??? v učebně ??? | |||
== Cvičení == | |||
Vyučující: | |||
Ing. Tomáš Bouček (tomas.boucek -et- fsv.cvut.cz) | |||
Předmět je koncipován jako semestrální projekt, který se postupně zpracovává na jednotlivých cvičeních. Projekt je rozdělen do několika na sebe navazujících etap. Studenti mají možnost si zvolit, zdali chtějí jednotlivé etapy zpracovávat na cvičeních (postupný výklad) nebo samostatně (výklad celé etapy v rámci jednoho cvičení). Ke zpracování je využíváno softwaru QGIS a programovacího jazyka Python. Python část nicméně není pojata jako výuka programování, pouze se využívá existujících nástrojů pro práci s daty DPZ. | |||
* [https://docs.google.com/document/d/1Jbb_P8VnQTFLx9RUZHDhZgNmwru2CphU7sQgrwqiHXc/edit?tab=t.0#heading=h.b27jb6va4cwk Harmonogram a náplň jednotlivých etap] | |||
* [https://docs.google.com/document/d/1ZZ4cq757fDJ1iWoO7TNp0He2ApwrwimbI5emY8_skhw/edit?tab=t.0#heading=h.z5ggtpfvn00v Etapa 1 - Sběr dat] | |||
* [https://docs.google.com/document/d/1jINokGckP-K4taQKw463VGACfPpNV--MZdnaVqlwCpg/edit?tab=t.0#heading=h.z5ggtpfvn00v Etapa 2 - Příprava dat] | |||
* [https://docs.google.com/document/d/1-8728Ko5BTzv015jYvAzLMN-up6_jBaNo_4vXGpUNv0/edit?tab=t.0#heading=h.iorzssumwtiy Etapa 3 - Úvod do strojového učení, tvorba klasifikačního modelu] | |||
* [https://docs.google.com/document/d/1KNj1B2smQ7Fiz_AkjcUp_5pqBRU25i2gxyQvbiaEllY/edit?tab=t.0#heading=h.iorzssumwtiy Etapa 4 - Možnosti zlepšování výsledků, tvorba LC výstupů] | |||
* [https://docs.google.com/document/d/1xEeX4Hfsl2tQiVMIf6xf8H0y0STSBsmTtbRmd8nIpis/edit?tab=t.0#heading=h.iorzssumwtiy Etapa 5 - Postprocessing, Detekce změn] | |||
== Podmínka udělení zápočtu == | |||
Odprezentování postupu a dosažených výsledků v rámci vlastního zpracování dat. Odevzdání požadovaných výstupů. |
Aktuální verze z 29. 10. 2024, 17:25
Základní údaje o předmětu
- Aktuální a kompletní informace jsou na této stránce
- Kód předmětu: 155YZPZ
- Garant předmětu:
prof. Ing. Lena Halounová, CSc.
- Přednášející:
prof. Ing. Lena Halounová, CSc.
- Rozsah: 2+2
- Počet kreditů: 5
- Ukončení: z, zk
Akademický rok 2024-2025
Přednášky probíhají každý ??? od ??? do ??? v přednáškové místnosti ???
Cvičení probíhají každé ??? od ??? do ??? v učebně ???
Cvičení
Vyučující: Ing. Tomáš Bouček (tomas.boucek -et- fsv.cvut.cz)
Předmět je koncipován jako semestrální projekt, který se postupně zpracovává na jednotlivých cvičeních. Projekt je rozdělen do několika na sebe navazujících etap. Studenti mají možnost si zvolit, zdali chtějí jednotlivé etapy zpracovávat na cvičeních (postupný výklad) nebo samostatně (výklad celé etapy v rámci jednoho cvičení). Ke zpracování je využíváno softwaru QGIS a programovacího jazyka Python. Python část nicméně není pojata jako výuka programování, pouze se využívá existujících nástrojů pro práci s daty DPZ.
- Harmonogram a náplň jednotlivých etap
- Etapa 1 - Sběr dat
- Etapa 2 - Příprava dat
- Etapa 3 - Úvod do strojového učení, tvorba klasifikačního modelu
- Etapa 4 - Možnosti zlepšování výsledků, tvorba LC výstupů
- Etapa 5 - Postprocessing, Detekce změn
Podmínka udělení zápočtu
Odprezentování postupu a dosažených výsledků v rámci vlastního zpracování dat. Odevzdání požadovaných výstupů.